Projek Baru...

Ini adalah projek baru yang aku dapat kat opis......Selepas mengucapkan selamat tinggal Cyberkids Camp.....

Projek ni adalah mengenai "train the trainer" melatih graduan2 yang masih belum mendapat kerja untuk menjadi usahawan dalam bidang ICT....Ataupun dipanggil Infomediaries.....

Suka aku ada keja2 luar ni.....Best....dari dok opis mengadap kerja yang buat mengantuk.....

Tapi tulah..disebabkan projek ni....aku tak dapat nak Pergi kenduri kawen kakak aka. kawan baik aku.......huh....nak buat camner.....nak jugak tgk kakak aku tu kawen.....hmmm....Lagi plak...Yang tersayang plak balik merdeka ni.....macam mana ni......kenduri kat pakcik lagi....aduh....kena korban kan satu. daripadanya.......aku dah minta untuk balik sekejap sempena cuti merdeka tu.....jadi aku terpaksalah mengorbankan untuk tidak pergi ke kenduri kawen akak aku tu....minta maaf banyak2 mimie.....masa x mengizinkan......hmmmm.....

So aku akan pergi ker Perak untuk projek baru ni sebelum pose......gudluck untuk diri aku sendiri......hehehe....

0 Comments: