Title Senior Project Executive...

Balik dari Camp Penang ari tu..aku dikejutkan dengan kenaikkan pangkat dari Project Executive ke Senior Project Executive......Alhamdulillah....rezeki......tapi tulah....tanggungjawab makin berat......walaumcam mana pun.....aku masih menunggu panggilan kerja ditempat lain.....bukan aper....x secure kat sini.....aku nak kena ada keja tetap....yang boleh jamin masa depan aku....nnt nak tanggung anak dara orang beb.....heheh....aku gembira keja kat sini.....best...banyak aku blaja dari tempat ni......sayang rasanya nk tinggalkan...tapi nak buat mcmmane.....masa depan lebih penting.......

3 Comments:

^nwh^ said...

ash! tahniah bro! oit..aku rindu kat korang. ape kata kita gi makan chicken's hartz ramai2 mcm dulu2

kaypee said...

hehehehehh..... leh banje minum slupee

Ash said...

no hal nya