Size 30...

nak dijadikan cerita.....ari tu...aku ngan syin berjalan2 di mines,,,pergh tak best lgsg.....jalan2...pusing2 tang tu jgk.....mmg cam rasa nyesal pun ada......hmm....tgh jalan2 tu....kami bersetuju nak beli cincin...aku tau jari aku ni besar dan mmg payah nak cari saiz....bukan jari jer....mmg semua lah susah nak cari size...nak uatcamnerkan.....cumel sgt.....hehehe.....pastu syin ajak jgk gi cari.....so cari lah...kami gi lah satu persatu kedai yg jual cincin tu.....tapi bukan gi kedai cincin yg mahal tu....itu utk nak tunang nagn kawen nnt leh la.....ala...kedai2 kecil tu je.....taujerlah jari aku ni besar....saiz 30....mak ai...besar jgk jari aku....semua kedai x der size aku..yg ada pun cincin bentuk bulat je....tak beli sbb biasa sgt cincin tu....si syin nk yg ada bentuk sket.....jadi aku kesian kat dia....dpt aku yg susah nak belikan apa2.....jd hampalah....ntahlah kalau dia nak cuba cari lagi di tmpat lain....aku rasa x der....sbb mcm kena tmph jer kalau yg nak ada unik sket tu....hmmm ntahlah.....

2 Comments:

Anonymous said...

Haha... Jari kau besar sangat tuh.. sori la beb.. termengutuk la pulak..hihihi

Ash said...

nak uat camner....org nye pun besar....