Berat Sgttt Hati ku...

Hari ini....terasa berat dan sedih sgt hati ku.....aku diberitahu oleh syin yg dia akan pergi ker UiTM Melaka utk mencuba sbagai lecturer sementara selama 4 bulan disana....khamis ni plak dia akan pergi ke sana.....wpun dia kata belum tentu dpt.....tapi kalau dpt camne....wpun tumpang gembira kerana dia mendapat keja....tapi naluri dan hati ku sebak dan berat sgt nak melepaskan dia pergi....dia akan jauh dari ku.....dan spnjg itu...aku tak tahu mcm mana jalan cerita kebahgiaan kami nnt.....adakah ianya akan berubah dan mengurangkan kebahgiaan kami....???aku pun tak berani nak buat apa2 andaian......hmmm ntahla,,,,adakah tuhan nak menguji lagi........aku takut aku x dpt tahan.....aku sygkan dia sgt2.....hmm ntahla......walau apa pun..aku siapalah yg hendak menghalang dia......tiada kuasa utk mghlg dia...."Pergilah wahai syg ku.....ku doakan kejayaan dan kesejahteraanmu disana syg.....semoga tuhan berkati dan memberi kita kekuatan untuk menempuhi dugaan ini......"

1 Comments:

Ogy said...

Cinta boleh dipupuk... Sama jugak kasih sayang..... Biarkan ia pergi untuk masa depang. Yang penting kau berdoa agar dia tidak berubah walau sedikit pun. Ok