Perintah Berkurung.....

hmmmm......sabtu ahad ni paling sangap skali.....dok umah jadi suri umah jer keja....main game nagn tgk tv sampai lebam biji mata......cari member nak ajak gi poya2....xder.....semua ada hal masing2.....aku jer yg takder hal.....ini semua kerana gara2 si dia terpaksa menerima perintah berkurung oleh ayah dia.....hmmm......sabtu ahad dia tak leh kuar....ntah napa ntah bakal bpk mertua aku tu.....dahla sabtu ahad jer aku leh jumpa dia nak kuar2 jalan2......ni plak nak tgk anak dia seminggu penuh dok umah.....ntahla.....aku pun tak paham....tapi redha jer lah......rasa mcm dia dkt tapi tak leh jumpa.....rasa mcm dlm penjara je....rindu giler......takperlah....nak jadi menantunya pasal.....aku tahan jer lah...heheheheh.....dgr ckp bakal bapak mentua......hmmm....tapi tulah.....terpakse tahan rasa rindu ni.....merana jiwa dan raga beb....

1 Comments:

-eR- said...

tukar warna tulisan ba...xdpt aku baca....kalu xmo...tukar background....