TerTekan...

NTah napa kebelakangan ni aku hadapi byk tekanan....mana dtg ntah......selalunya ada jgk tekanan....tapi berjaya jer aku hadapi dgn tenang....tapi yg kali ini.....ntahla.....mungkin tekanan nak jadi lebih "dewasa" kot..oopss.....tekanan duit lagi.....1st time aku rasa camni......nak kata pasal duit..utk aku mmg sah2 lepas.....al maklumlah,diri sendiri......tapi skrg....about my future..KEBARANGKALIAN.....skali lagi di beritahu...."KEBARANGKALIAN"!!!!! aku akan memulakan hidup berkeluarga pada tahun hadapan....korg tahukan maksud aku.....hehehe.....jadi.....sedikit sbyk memberi aku sedikit tekanan.....sbb lari dari perancangan awal aku masa "solo" dulu.....dulu....dulu kirannnn....hehehe....masa solo....aku plan...nak ada keta,umah,dan duit dah masyuk baru kawen....tapi skrg....aku terpaksa merangka semula plan aku...tulah....kena ikut keadaan semasa......hmmm ntahla.....minta2 lah aku dpt gaji 2K keatas...
tak lah sesak nafas aku.....mulai skrg..aku kena giler2 nyer menyimpan.....fuhhh.....tension beb...takperlah....berkorban utk dptkan yg baik...hehehe.....common ash...u can do it...DEMI DIA DAN MASA DEPAN KO!!!!!.......

1 Comments:

kapallayar said...

salam.... dah dewasa ko ye...bagusla ko ada plan masa depan.. kalau rasa dah sampai masa..elok la ko teruskan rasa nak hidup berumahtangga tu. apapun plan ko...dan apapun tindakan yg ko nak ambik..mesti akan pro dan kontra... semua depend kat kita mcm mana kita nak hadapi dan tangani...... all d best!!