Gara2 nak Tgk Cita CJ7 di Tahun Baru Cina....

Pada ari khamis lepas....ngam2 tahun baru cina.....aku ngan member aku nak tgk lah cita cj7 lakonan stephen chow dan anaknya itu......gara2 nak tgk nya pasal maka kami pun gilah tgk....kat Jusco Kepong.....4 orang....sorg member aku ni leh plak nak bawak awek dia....berbulu gak....sbb aku nya takder...balik kg...jadi ada 3 lelaki sorg pompuan...
sesampainya di kaunter tiket.....punyalah byk wayang dibuka khas utk cj7 jer....sbb sambutan nya hangat sgt.....kitaorg tnyalah time yg ada lagi utk 4 org...dia ckp semua penuh..tinggal seats dpn jer......bygkanlah 7 panggung bukak utk cj7 sje.....adalah satu masa ni,.....org jaga kaunter ni cdgkan kami amik "COUPLE SEATS" sbb ada yg kosong...ngam2 utk 4 org jer tinggal kul 8.45...aku ngan member aku sorg ni pandang antara satu sama lain.....apa???couple seats?...lama kitaorg pk...ada gak nak dkt 5 mint lbh.....org kaunter tu dah pndag2 kitaorg sambil senyum...dalam ati mmg nak kena pukul mamat ni.....pk punya pk....last2 amik jugak...."oh tidak...aku couple seats dgn lelaki....." yg member aku plak.....leh plak dia kata "dahla ini 1st time aku amik couple seats....ngan ko plak tu....kalau awek takper jugak..ni jantan.....aku akan ingat sampai mati...malang sungguh....." tergelak2 kitaorg.......bila masuk wayang...line couple seats tu mmg couple je yg duduk.....aku ngan member aku jer ganjil.....aku kata ngan dia....mesti org kata kita gay....hawhawhawhawhaw......

0 Comments: