Majlis Pertunangan

Salam....selalunya aku asyik post kawen org jer...skrg nie aku nak post pasal aku plak..hehehe..

Alhamdulillah.....pada 13 Disember 2008...aku telah selamat bertunang dengan insan kesayanganku...Nurhasyinda...yang pada hari tu juga adalah hari lahirnya yang ke-24...jadi ini adalah hadiah hari jadi dia yang paling bermakna dan berseri....terikat sudah ikatan yang selama ini terjalin...dan akan diikat sepanjang hayat pada akhir bulan 5 tahun hadapan...kapada rakan2 semua..tunggu yer kad jemputan aku nnt...hehehe....jadi ada masa lagi ni...simpan duit utk hadiah kawen aku nnt yek...terima kasih kepada semua kawan2 yang telah mendoakan kami....terutama kawan-kawan opis yang byk membantu masa nak tackle tunang aku dulu...hehehe....dan skrg si dia dah menjadi tunang aku..seterusnya akan menjadi istri aku nnt....amin.....

Jadi tgk jerlah ek gambar2 kat bawah ni...utk tatapan rakan-rakan semua....





















2 Comments:

@mn4ever98@ said...

tahniah ash!!! :)akhirnya!! semoga berkekalan hingga ke anak cucu cicit piut piat..amin!. jgn lupa bg kad.
bulan 5...10/5 dgn 31/5 dah ada invitation...harapa amik tarikh lain ek...31/5 adik ipar akak kawin nun kat perlis....:)

RIZALY said...

Nak gak ucap tahniah walaupun dan byk kali ucap..muahahha..semoga berkekalan..amin..amin.. :)
kad jgn lupa bg erk..ekeke..ayg syg abg tak?? muakakaa..