Rindu Bangat Sama Blog Aku nie...

Dah lama sgt tak update blog nie.....kalau tak inilah tempat luahan dan cerita suka duka yang boleh dikongsi..............hmm....camner nak mula cita......

Diam tak diam....tinggal kurang 2 bulan lagi untuk aku tidak lagi digelar bujang....berdebar rasanya...tapi dlm masa yang sama teruja sbb nak bina keluarga....;) pada kawan2 yang dah kawen...here i come to join the club.....bagi kawan2 yang masih bujang.....harap2 dah ada plan masa depan.....jngn teragak2 membuat keputusan.....menda yang baik.... erm nnt aku post kad kawen aku pada korang....ngah dlm proses.....aku jemput korang pada 30/5................

erm.....tahun ni ramai yang dah nak kawen...musim mengawan kot...hahahahaha......bagi kawan2 yg single....cptkan langkahmu...bersedia atau tidak...............BOLOS SAJA DINDING ITU>>>>>>>hahahahahah..............

Ok...nnt berkesempatan nnt, aku update lagi.....

Terima kasih kepada kawan2 yang menjenguk2 blog aku.....

di sini aku lampirkan mukadimah kad wedding aku...heheheheh....



0 Comments: