Pagi yang gelap...

Hari nie....aku bangun jam 4.30 pagi....haduyai......ngantuks gilers......gerak dari umah jam 5 pagi...pergh takder keta..pecut je aku bawak keta....slalunya nak smpai KL dari banting mau nak dkt 2 jam dengan jem nya lagi...ini takder keta..lori jer ada....dengan senang2 jer aku potong semua lori yang ada......

Jam 6 aku dah smpai di setapak.......umah mentuaku....oh yer...tujuan aku bangun pagi2...tak pulak bagi tau....ish ish ish....ini semua kerana kereta sagaku perlu di servis....dah lebih overdue dah KM dia...jadi ayah mentuaku tolong serviskan....tu yg kena hantar keta di setapak....kalau aku gerak cam biasa dari Banting...mau lewat aku sampai opis....

Petang kang nakk amik keta balik....pulang ke banting....esok gi keja lagi...pulang ke banting...itulah rutin ku hari2.....balik tdo-gikeja-tdo-gikeja

1 Comments:

RIZALY said...

banting kers..jauh giles ulang alik beb..tp xpe..itu lah pengorbanan namanye..ko kan nak jd ayah..ahaks..