Hampir 1 tahun

Nukilanku kembali...

Hari ini 5/5/2010.....ku kembali pada blog yang telah lama kusepikan...
Pada hari ini juga....isteri kesayangan ku sedang sarat membawa hasil kasih sayang kami....dah 37 minggu 5 hari dah....kami bakal bertiga tidak lama lagi...saat2 ku bergelar ayah kian sampai...

Pada 23/5 juga akan genaplah usia penyatuan kami dengan ikatan suami isteri genap setahun...kami bahagia...bertambah bahgia dengan menanti kehadiran permata hati kami...

Agak lama aku tidak menukilan perjalanan hidupku....almaklumlah bz ngan hal2 keluarga dan kerja....terdetik hatiku pada hari ini untuk membuka blog setelah aku rasa, blog ini akan mula menceritakan kisah2 keluargaku pula....mudah2an...blog ini akan kekal sampai bila2...hingga ke hari tua ku...heheheheheh....leh la anak2 ku baca, betapa fasa dlam hidupku mula merubah dari tiada siapa2, berpcaran, kawen dan bakal menimang cahaya mata....

Dulu....aku hanya meluahkan pada blog ini apa yang kurasa/alami....bila dah berteman...semuanya ku kongsi pula bersama isteri tercintaku.....kesian blog aku ini....hehehe...

dalam episod seterusnya...akan kuceritakan pula saat2 manis mengharungi kehidupan bila ku mula mengetahui aku bakal menjadi ayah....hehehehe.....

0 Comments: