Keadaan,Perasaan dan Kekuatan.....


Keadaan sekeliling memaksa perasaanku terpahat disini.....sebelum iniku kurang berminat ingin mengabdikan apa yang terjadi dalam idupku didalam apa jua paparan...biarlah hanya ku yang tahu....akan tetapi pada 22 febuari 07 'keadaan' telah menjebakkanku ke alam ini....

Perasaan.....hmm,...perasaan ku ketika ini sungguh unstable...bercampur aduk....antara perasaan malu,segan....cinta dan suka....perasaan ini saling bersaing dan berlawan dalam jiwaku...seolah-olah berlumba-lumba inginkan tempat yang utama.....apa yang ianya(perasaan) mahu sebenarnya dari ku...??? hmmmm....perasaan misteri ini..mampukah aku membongkarkan dan menguraikannya....???masa....hanya masa dan keadaan akan membantu....

Kekuatan diriku dimana??dimana nak ku cari ia.....setelah lama menyepi....kini ku mencari mu semula.....tapi masih belum kutemui....hadirlah kau dalam diriku...kerana aku sgt2 memerlukan mu sekarang ini....adakah aku ego?rakan-rakanku kata aku ego...adakah ku ego??aku x pernah kenal apa itu ego....apakah itu ego???dan perlukah aku menjadi ego??..hmmm.....inilah kehidupan....dan kehidupan ku akan kuluahkan bemulanya diSINI......dan pada hari INI.....

2 Comments:

Ogy said...

pink.. hahaha mat pink. jambu. kuang3x. Apa pn aku nk wish slmt dtg ke ruang syok sendiri ni. akhirnya nko tunjuk kn bakat sebenar yg ada dlm diri tu.
welcome!!!

MiszJamal said...

haha.. tau pun menulis!! hehe tuuu diaaa abang ash!!