Update AbOut the Gurl Next Door.....

Oleh kerana setiap ari kawan2 ku bertanya apa cita....penat aku nak cita byk kali....kalau dah sorg2 dtg tanya kat aku....penat gak nak explain...so aku arap dgn cita perkembangan ni semua org yg selalu nak tahu tu tahu.....
Hari ni.....masih lagi tiada apa2 perubahan.....hambar jer kurase....pagi tadi aku hanya dapat ucap selamat pagi dan tanya dia dah sarapan ke belum....belum sempat aku nak berbual panjang...di terus mencelah....dengan mengatakan aircond dalam bilik tu x dapat buka......so aku pun cubalah membantu....tapi apakan daya...mmg rosak....hanya pengrepair air cond yg boleh buat.....habis niat nak membantu tapi x berjaya,habis cerita setakat tu.....sampai petang aku cari peluang nak dekati dia....tapi mcm x leh sbb line x clear.....dia x der lah.....bila dia ader,aku bz lah....hmmmm.....sampai petang,hanya sekali sahaja aku dapat melihat wajah dan senyumannya...itupun masa dia nak gi solat....itupun dah cukup melegakan hati ku....hehehe;)
balik nnt aku cuba lagi.....demi meningkatkan lagi atau nak upgrade kan lagi pehubungan.....kawan2 kata aku lembap....tapi nak buat camner...aku x mcm mereka....jenis sambar seperti helang.....akan ku tunggu waktu emas itu....aku percaya waktu emas itu akan tiba.....kalau dia lah "orangnya" pasti aku x kecewa lagi.....jangan risau kawan2....aku tahu kamu semua menyokong aku w/p dalam bahan.....aku akan usaha....tapi aku harap jgn menekan ku sgt....mmg aku x boleh.....k lah cukup cerita ku utk ari ni...esk aku update lagi.....

0 Comments: