atas nama "Ketua Fasilitator"

Buat pertama kalinya aku menjadi ketua fasilitator buat camp Penang kali ini......
Rimas aku dibuatnya......Susah jugak.....1st time jugak kepala aku sakit di kem.....jiwa aku memberontak......aku tak boleh nak giler2 macam biasa.......aku kena sentiasa berpk......
aku tak tahu lah macam maner......aku hanya mampu menahan...dan mengharapkan kem ini berakhir supaya aku menjadi ash yang sedia kala......adakah memang aku tak boleh nak jadi lead....ntah la..aku sendiri pun tak tahu...nak taknak...dah separuh jalan.......terima jer lah.....tapi ape yang aku blaja dari menjadi ketua ini adalah untuk memberikan kata putus sendiri......semua keputusan terletak ditangan aku......kadang2 sebab terlalu memikir aku jadi x free minda aku....hmm.....doakanlah aku berjaya membawa kem ini sejaya kem2 yang lain...

1 Comments:

Anonymous said...

dah tamat kot kem ko jd lead..so u can learn hw 2 be a gud leader..n i knw u can be the best leader...
"ketua dan pemimpin-besar tgungjwb"