Perginya dia.....

Sudah hampir seminggu dia pergi ke Jengka....Hampir seminggu juga aku di Camp Penang ni....ntah kenapa aku rase resah tentang dia sampai macam ni sekali.....aku dapat raser kan kelainan apabila dia berada disana.....jarang sekali ku menerima sms dari dia.....nak call dia,sering kali tidak kesampaian.....tapi tak per mungkin benar apa yang penah diakatakan oleh dia sebelum dia pergi...yang dia akan lain bila masuk blaja kembali......yer aku terima....dan aku juga paham.....dia bz...itulah yang selalu aku tekankan untuk tidak memikirkan yang negatif.....

Tapi kadang kala.....bila rindu kat dia menyerang,aku mula tidak senang....kadang kala aku tertanya,"aku pun bz jugak,tapi boleh jer sms dia bila time rehat...tapi dia....dari pagi sampai ke malam aku sms,hanya sekali jer dia balas".......tapi tak per.....mungkin perasaan sebegitu aku perlu tolak ketepi...kerana aku percayakan dia.....aku hanya lepaskan dia untuk dia pergi belaja...banyak faktor yang membimbangkan aku bila dia pergi.....tapi susah aku nak citakan....biarlah......aku akan terus mengharap,dia tidak mudah lupakan aku......dan beralih angin.....hmmmm...

2 Comments:

JajaPLuG said...

Setiap hubungan yg berjaya bermula dengan kepercayaan..
diiringi dengan kesetiaan dan dihalang oleh byk dugaan...

jadi anggaplah setiap syak sangka itu hanya mainan hati dan percayalah pada diri sendiri...

-AzA-

peepspipi said...

iBeb nak buat macamana dah lui sayang kat dia......wa sebagai kawan nak ingatkan tak semua kegembiraan akan berakhir dengan kekecewaan.....ingatla wa sebagai kawan lu wa akan menyokong lu....