RinDu GileR pada Si Dia....

Cabaran jugak menanggung rindu nih...aduh...terseksa jiwa raga.....tak keruan hidup jadinya....
baru 2 minggu...tapi bagaikan 2 bulan dah tak jumpa.....
Selama dia disana.....mcm2 yang aku risaukan....tentang dia dan some other guys tu yang buat aku resah.....leh plak that guy nak tackel dia balik.....arghh....bikin panas.....
ntah berapa kali dah dia kuar ngan that guy.,...wlaupun stakat ni dia baru bagi tahu 3 kali jer.....
3 kali ker?
malas aku nak tanya lebih2 lagi....bukan apa....kerana aku percayakan dia.....dia bagi tahu aku pun dah cukup ikhlas dan itu yg buat aku percayakan dia....cemburu tu tetap ada...tapi nak buat camner.....aku tak leh buat apa2...selain keep in touch dgn dia....setiap ari....dan ingatkan dia.....tu ajer.......lama lagi dia nak abis ni.....tapi takperlah.....sayang punya pasal.......selagi dia tak mempermainkan kepercayaan aku...selagi itu,aku masih percayakan dia....dia hanya berkawan....wlaupun dia kata sipolan tu cuba nak dekat dia balik....dia tetap SAYANG KAT AKU....KATERNYA....

3 Comments:

Anonymous said...

percayailah selagi kau mempercayai dia..Sesungguhnya tuhan sudah menetapkan siapa pasangan mu...

^nwh^ said...

betul tu ash. kalau betul dia jodoh kau, tak ke mana. :) jgn risau k bro.

MiszJamal said...

I like that! Hmmm... Bejaya jugak ko eh!