THe BeSt CeLebraTe BeSdaY eVeR...;)



;) aku rasa inilah sambutan besday aku yang ke-24 paling indah dalam hidup aku.....diraikan oleh orang tersayang.....sebenarnya dia celebrate awal seminggu lebih dari yang sepatutnya....iaitu pada 15/9/07.....erm malam lak tu...pada malam tu...lepas trawih aku perlu ke rumah dia untuk hantar laptop kat dia....

pastu dia asyik tanya jer sama ada aku lambat lagi atau tak sampai.....setibanya kat umah dia....aku dikejutkan dengan sekotak kek siap ada lilin dan sebotol air mineral lagi.....dia kata nak sambut besday aku malam tu jugak...sbb dia tak dapat balik untuk bersama2 raikan dengan aku pada tarikh yang sepatutnya iaitu pada hari INI.....27/9/07...dia bawa adik dia sama untuk celebrate.....terharunya aku pada masa tu....siap nyanyi dan tiup lilin lagi...lokasi adalah depan bonet keta jer....terharu giler....yang manis nya....dia suap kan aku kek...heheh....SEDAPPPP...

itulah kenangan paling best setakat ni dalam idup aku....

erm..utk ari ni....semalam tepat jam 12.00 malam dia call aku....lama jugak sembang sampai agak ngantuk aku ari ni tak cukup tido....hehehe....layan jiwang beb.....aku bukak kad yang dia beri sebelum dia balik sana...lama aku simpan kad tu....wangi lagi.....hehehe.....dan malam tadi aku tdo dengan bantal "love" yang dia kasi.....layan seh.....hahahaha....sesuatu rasa yang paling indah yang sukar utk digambarkan.....hmm...akhirnya aku kecapi jga apa yang dipanggil "disayangi oleh seseorang"....

0 Comments: