Krisis.......


Arini....pagi2 lagi dah krisis...gara2 aku tak bangun sahur.....aduh la.....kul 5 si dia mesej aku....memang aku tak sedar.....letih sebab semalam balik lambat sebab ade beruka poser seluruh keluarga opis.....macam gathering dah jadi.....jadi aku sedar akan mesej dia.....tup2....aku terjaga kul 5.45 pagi....tgk mesej dia berlambak.....dengan kater2 penuh kecewa sebab aku tak bangun sahur....nak buat mcam mane.....lagi pun aku sakit perut pagi tadi....dalam toilet..mcm maner nak balas mesej....hmmm...ntahla....dah ku jelaskan pada dia.....aku call lepas tu..dia tak nak angkat....berkali2 aku call...masih tak angkat....dia mesej aku yang dia tak mahu angkat call aku....aku mesej dia,kalau dia sayang kat aku...tolong angkat phone.....pastu dia mesej balik..."tak sayang"...berderau darah aku...aku masih try call dia....

Saat2 aku masih try call dia....aku teringat peristiwa lalu...mcam mane rasernya bila call dia tak angkat....kisah nya bila dia balik ari tu...masa aku bawa dia ke bazar ramadhan...semasa berada dalam kereta...telefon dia asyik berdering ajer...rimas aku dibuatnya....aku tanya dia..."kwan dia tu yang call yer....dia menjawab yer".....patutlah dia tak jawab.....hormat kat aku rasernya.....lama jugak budak tu call sepanjang2 kami keluar....ntah berapa puluh call ntah.....jadi aku terkenang peristiwa tu.....terasa tul aku dia buat aku mcm tu....

Ntah macam maner last mesej dia...dia bagi thu..biarkan dia dulu...tu ajer mesej terakhir dia....hingga kini...banyak dah mesej ku beri....tapi tak dibalas hingga kini.....aku dah minta maaf dan explain kat dia....harap dia paham...sbb aku sgt menyayangi nya...aku beralah....aku sedia meminta maaf...asal kan dia tak hilang dari idup aku...ntahla....marah sgt dia plak....tak tahulah kalau dia ngah alami masalah perempuan....api takperlah....aku still bagi mesej2 yang positif kat dia....mudah2an cepat sejuk.....

2 Comments:

Kaypee said...

hehheheh.. tu maknenya dia rindu oorr.. so bila ko x reply sakit hati sgt...

Anonymous said...

dgr la ckp cik intan tu...dia nak test ko jerk.aku tau ...hehehe..