BeRita GeMbiRa...

Semasa aku berada di Perak 23/10/07.....tgh2 sibuk tu..aku menerima panggilan telefon yang aku tunggu2 selama ini......panggilan dari dealer keta aku.....membawa khabar gembira mengatakan loan aku dah lulus dan keta dah boleh kuar..siap tanya aku warna apa nak....betapa gembiranya aku...mcm nak melompat rasanya.....nasib baik org ramai.....YAHOOOOO akhrinya aku akan ada keta sendiri......fuhhh...tak sabar rasanya.......tapi yg tak bestnya....keta tu dah leh kuar disaat aku akan berada di perak.....selama lebih kurang 3 minggu....aduh..seksanya aku nak tunggu...mau tak senang duduk aku nnt kat perak tu......alamak...kenapalah time aku outstation keta tu nak kuar.....so.....ini mungkin adalah post aku yg terakhir buat masa ni....sbb esok dah cuti dan lusa aku dah p perak..takder masa.....my b aku post lepas ni akan mempamerkan keta aku....hahahahaha.......tak sabarnya.....ada juga keta sendiri......

0 Comments: