TeRjeBak DeNgan TeKnolOgy TeRkini....

Ada sesiapa pernah dengar tentang Frenclub melalui Hotlink???
aku lah salah satu org yg terjebak.....semua gara2 aku terasa kesunyian....bermula dengan kesibukkan si dia...hmm....jadi aku layanlah menda tu....menda tu mcm chat....cari kenalan baru....layan gak lah....untuk aku tidak asyik pk kan dia....dia tiada masa untuk aku.....at least leh la sket lupakan perasaan lonely aku....tapi yg bahaya nya.....org yg aku chat tu semua perempuan..adus....BAHAYA......leh buat aku alpa....tapi nak buat mcm mana....hmmm.....

1 Comments:

JajaPLuG said...

oiii... gile ah...

layan nafsu serakah diblkg gelfren....hahhahaha

jgn ash... keadaan yg da buruk... jgn diburukkan lagi...

sat g awek ko tahu.. haaaaaaaaaaaaaa... ilg kepercayaan dia nnti... nyesal tak sudah ngko...

::a.z.a ::