Sekadar Luahan.....

Akums.....selama ini....byk luahan yg aku luahkan di blog ni.....bukan tujuan nak memberitahu kisah peribadi aku semata,bukan nak tagih simpati....cuma....aku perlukan ruang untuk aku lepaskan apa yg aku rasa....tidak semua yg aku ceritakan....semua orang ader privacy....aku tidak memburukkan si dia...bahkan aku syg bangat sama dia...dan aku tahu dia pun sama....sebab nya semakin lama,semakin aku dapat rasakan yg dia juga tidak sanggup kehilangan aku...kasih sayangnya...semakin dapat aku rasakan.....
Sesiapa yg mengikuti perkembangan cerita aku...aku harap jangansalah anggap...blog ni adalah tempat luahan rasa aku...bukan bertujuan apa2....sbb inilah aku.....perlukan tempat utk....utk aku rasa lega....sstgh org cepat melenting dgn perkara2 begini..tapi tidak aku.....biar aku rasa....inilah hidup...cuma cara bagaimana nak mengawal serta menerima berbeza bagi sstgh org....mungkin dgn sifat aku yg sebegini aku mmg ditakdirkan utk bertemu dgan org yg sebegitu....bak kata warga dunia,.....kena ada contrast...baru ngan.....tak boleh singa dgn harimau......nnt tak aman lah jawabnya.....mcm mana pun pe'el dia...aku boleh terima..bukan terpaksa.....tapi aku leh terima...entahlah....takdir agaknya.....

0 Comments: