My SweAtHeaRt is GoinG HoMe ToNigHt!!!

Malam ni si dia balik utk beraya.....kul 10 dia sampai di pekeliling...aku dengan setianya akan mengambil dia kat sana..x sabar rasanya....rindu sgt...hehehe.....lepas cuti raya ni..dia ada final exam....pastu balik sini utk selama2nya......tentang malam ni plak.....dlm kegembiraan aku nak jumpa dia....perasaan x sedap ati juga melanda diri aku....sebabnya si sipolan tu ader dlm bas tu sama2 dgn dia.....yg buat aku bengang lagi tu....aku tak diberi amik dia di bus stand....dia suruh aku tunggu kat kereta jer.....kena nyorok lah dlm erti kata lain....dia tak kasi aku bersemuka dgn ex dia tu......hmm....alasan nya..dia tak nak keruhkan keadaan.....dlm ati aku...apa salahnya dia tahu....atau bersemuka dgn aku...bukan aku nak bertumbuk pun dgn dia....kalau dia tak tumbuk aku lah....at least dia tahu si dia dah dgn aku....yg si dia ni plak....takut sgt si sipolan tu down....down sbb tak leh trima dia ada org lain...iaitu aku....takut tak nak blaja.....dlm ati aku berkata"ek ele mamat ni....lembek...dpt lak perhatian dari wanita yg aku syg...."huh panas2.....tapi nak buat camne.....camner pahit pun aku telan...bukan aku takut bini...tapi bertolak ansur...dgn syarat....utk kali ni jer....hmmmm...lepas tu aku jumpa artikal yg aku post kat bawah ni...iaitu ex dlm pkran dia...tapi aku dlm hati dia....TAPI AKU NAK KEDUA2 NYA!!!!hmmmmmmm......sesiapa yg baca ni...tolong bagi aku pendapat.....kadang2 tertekan dgn situasi yg aku rasa janggal..dan pelik..sebb nya aku tak pernah lalui......

0 Comments: