MiMpi PuN KeNa KeRja.....

Nak dijadikan cerita....semalam...aku tak dtg kerja sbb sakt perut....semalaman tak tido...penangan makan ikan sambal lah berbuka ni....pedas tapi sedap!hehe...nak amik....sampai lemah2 badan aku dibuatnya....jadi tak dtglah keja.....disbbkan aku tak dpt tdo...smalam siang...lepas perut aku dah tak meragam sgt.....aku qada' tdo aku....siang2 siang pun mimpi....mimpi kalau best tak per.....ini....aku mimpi aku sedang ada kat opis.....ketika itu aku baru kuar tandas....terserempak ngan big bos aku....dia tanya aku "mana pipi? aku menjawab "tak pasti lah bos" dlm pkran aku...cari pp ni mesti masalah computer ni..maklumlah secara tak rasminya pp adalah IT Manager....hehehe....tak semena2 bos petik aku..."ash!!come" aku pun ikutlah.....betul tanggapan aku...problem laptop dia lah ni....dia tanya aku apsal email dia ada tag2....utk makluman...TAG ni mcm friendster gak...jadi ramai lah kawan2 yg invite cthnya "mau has been tag u" jadi bos aku tanya "apa ni tag2 ni semua...? " jadi aku pun tgk lah....check2 siap ader nama mau,er dan lain2 yg selalu TAG2 ni.....jadi aku deletelah....masa aku ngah godek2 laptop dia....aku ternmpk icon yg familiar aku tgk,.....lambang love....Aha.!!!! Virus My Heart!!ish2....bos aku ni...tak pernah scan ker laptop dia ni....dlm ati aku ni...bos aku ni tau IT ker tidak...hahahah kutuk bos sendiri....Sorry Bos....tgh2 nak buang virus tu..aku terjaga dissbkan mau telefon....terus bangun....jadi tak siap lah aku baiki laptop bos aku...arghh biarlah.....masa aku terjaga....kat umah pun mimpi kena keja...kalau mimpi indah tak per lah jugak...eh! tak boleh jugak...kang terlanjur indah kang..terbatal plak poser aku....heheheh.....

0 Comments: