500 Dalam 1 Hari......







Semalam....aku,wan,bob,mau dan er membuat kerja di Maxis....sebanyak 500 pax kena buat....dari pagi kul 9.45,aku,bob dan wan memulakan kerja dengan buat lipatan bagi membentuk kotak2 tu.....dlm pada masa aku lipat2 tu...ader sorg mamat di maxis ni lalu....aku cam kenal....rupanya2 mamat india ni sama taman ngan aku....dia kerja kat Maxis rupanya....aku x tau lah dia saper...just selalu sama tren ngan dia....aduh la....terasa cam tak educated lak aku....dtg Maxis keja buat kotak....sedangkan dia kerja kat sana.....dah mcm org kilang dtg opis buat kerja.....down gak perasaan aku ketika itu.....yerlah...awak dok kat tempat koperat..tapi lipat kotak2....buat packing....ish ish...kecil jer rasanya dunia ni...dah la bosan....sunyi jer kat tempat tu....nk buat bising takut......bosan giler.....kami tekad nak abiskan ari tu gak......x nak dah dtg ari ni......lps jer tgh hari...lepas makan burger king ngan wan...er ngan mau pun dtg untuk bantu...sbb bob kena balik..ader misi lain....apalagi...kami pack dengan tekun...nak abis kan.....kira agak cepat jugak.....dlm masa 3 jam jer dah abis.....isi buku,lanyard,wrist band dan pack dlm kotak...dlm kul 4.30 abis semua......huh lega.....pastu aku ngan wan balik opis....mau ngan er terus balik umah....wan balik opis nak amik moto dia....aku?..heheh....paham2 jer la.....satu ari x tgk wajah dia...hehehe.....




0 Comments: