InVeStmeNt???hmmm...

Selamat berjumpa kembali.....lama dah x post aper2...heheh....so ari ni....aku kembali....
Investment bak kata jamal...hmm....baru aku tau camner rasanya aura investment....hehhe..
sebelum ni.....mewah jer aku.....tapi semenjak kena buat investment,hehehe....budjet aku lari bulan ini....heheh...nmpknya bulan depan aku kena manage kewangan aku....selepas bank aku kena kejutan budaya investment....hahha....tapi x per...kalau kena buat investment untuk dapatkan sesuatu yg baik....apa salah nya....yer x?hehehe.....
Mesti korg tertanya apa jadi cita ngan si dia?kan?hehehe.....jangan riso....kalau "on" aku bagi tau....hehhe...so semoga kita jumpa lagi...doa2kanlah aku yer....merkasih....

1 Comments:

MiszJamal said...

hidup lagi bermakna kalau kita sanggup korban sesuatu untuk someone yang kita sayang... teruskan my fren.. what u give u'll get back