Outreach di Kuantan.....


Masa dalam bas perjalanan ke Kuantan....Bas Mara Liner.....






Mau dengan lahap nya menjamah makanan kerana lapar....Mau makan guna tangan tu....


Di kelas yang sungguh panas....aduh la....bahangnya.....
Kejadian di Kuantan teruk aku kena bahan.....ish2 sian aku......tapi yg best biler er kena bahan...."apa barang jo....rock jo" ayat farha yg buat er malu ngaku dia org sabah....hehehe...
budak2 di Maahad tu bijak2 belaka....cepat tangkap....tak susah nak monitor diorg.....mana tak nya...adik2 yg belajar tahfiz......best jaga diorg....erm,di kuantan kami jalan2 di teluk cempedak,bergambar sakan.....nnt aku upload gambarnya.....tapi sepanjang di Kuantan,panas nya sungguh terasa....sampai aku demam...dan sakit pala.....homesick pun ader.....heheheh.....kul 7.30 ptg hari ahad baru gerak balik....cepat gak sampai...kalau dah si giler tu bawak 140-150 Kmj...laju giler....cuak2 gak...tapi dia mcm konfident jer....aku pun kena la kondifen....hehehe...

0 Comments: