KeRana Se Tin NescaFe Unggu.....

Hmm...ari ni aku mendapat tugasan pertama yg sgt mencabar....masa ngah makan tgh hari tadi,aku di kejutkan dgn panggilan dari si dia....dia pesan nak air tin nescafe tin warna unggu....aku sbnarnya tak tau pun ader warna unggu....aku dan kak faz gi lah cari.....cari sini sana..semua kedai area kat tempat makan tu dah kami cari...semua x der....peluh dah mula menitik.....hampa x dpt....aku kena dptkan juga.....susah juga tugasan pertama aku ni....ush....cari punya cari sampai kat kiosk,kedai2 mamak sewaktu dgnnya dan 7 e kat simpang nun.....x der jugak....yg jumpa hanya warna biru,gold dan kelabu rasa nya....dgn perasaan hampa,aku pulang dengan membeli tin nescafe warna biru.....arap2 dia minum lah gak...aku gagal laksanakan tugasan pertama yg diberi.....hmmm....sampai2 kat opis...aku beri padanya.....dia kata rasa aper,warna biru ni.....aku kata lah tak tau...pastu dia tgk kat tin tu....rupa2 nya perisa itu lah yg dia nak....nescafe mocca....cuma yg lain....tin nya....dia kata warna unggu dulu...dah tukar.....waduh2......mmg tak kan jumpa lah kalau camtu....aku hanya mampu senyum jer......berkorban......sanggup2 gak aku cari.....demi dia...x tau la kalau dia tak terharu....ish ish....tin unggu tin unggu....tapi bagus gak at least aku tau dah tukar warna.....heheheh

1 Comments:

Anonymous said...

Apa daa...sekali dah tukar warna tin..Nasib ko baik kali ni ash..kiranya ko lulus la utk ujian yg pertama..